سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره قالب وافل

اجاره قالب وافل

سقف وافل یک طرفه

 

اجاره قالب وافل این نوع سقف بیشتر در دهانه های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد و قالب های مورد استفاده در این نوع سقف قالب های مستطیلی هستند که به صورت یک دال یک طرفه عمل می کنند. از آنجا که در این روش میلگرد فقط در یک جهت نصب می شود ، می تواند باعث کاهش مصرف میلگرد در مقایسه با سقوط هر دو طرف و مقرون به صرفه بودن آن شود.

سقف وافل دو طرفه

 

از این نوع سقوط در ساختمانهایی با دهانه باز یا طولانی استفاده می شود. قالبهای مورد استفاده در این روش قالبهای مربعی شکل هستند که مانند دالهای دو طرفه عمل می کنند. میلگردها در دو جهت بسته بندی شده اند. اگرچه در این روش باعث افزایش مصرف میلگردها می شود و قیمت آنها در مقایسه با سقف وفل یکبار دیگر ادامه می یابد ، اما در نهایت مقاومت ، مقاومت و ایمنی نسبت به سقف وافل در یک طرف. است.

 

سقف وافل کاربردی

کرایه قالب وافل با توجه به احتمال افزایش مقاومت ، دوام و سرعت اجرای آن در ساختمانهای فلزی و بتونی در ارتفاعات بالا و شکلهای منظم و نامنظم تا دهانه بیش از 12 متر ، سقف وافل قابل اجراست. اگر دلیل استفاده کمتر از فضا کاهش بتن و آرماتور ، مصرف ، صرفه جویی در هزینه بیشتر است ، این نوع ریزش برای روش های دیگر مناسب است.

 

استفاده از سرعت بالای سیستم وافل در پروژه های ساختمانی می تواند گام مهمی در برنامه زمانی پروژه باشد که اکثر ذینفعان صنعت ساخت و ساز نسبت به آن واقع بین هستند.

 

استفاده از ساختمانهای بزرگ و بلند از سقف وافل استفاده می شود ، به عنوان مثال می توان سالن ، فرودگاه ، پارکینگ ، مجتمع و ... نام برد.

 

اجاره قالب وافل قرارگیری ستون های پارکینگ از دیگر کاربردهای این نوع سقوط است.

 

علت:

 

شکل ظاهری آن باید به دلیل سبکی ستون های آن با حجم زیاد باشد و این باعث فضای بیشتری می شود و در این نوع سقوط باعث اجرای سقف کاذب و نازک کاری های غیرضروری می شود.

 

 اجاره قالب وافل در ایران ، یکی از مثالهای معروف این است که سقف وافل کتابخانه ملی ایران در صورت اجرای تولیدکنندگان به دلیل مقاومت زیاد وافل در برابر لرزش و خمش و مقاومت بیش از حد و همچنین زیبایی خاصی که اجرا می شود ، اجرا می شود. انتخاب شده است. .